Kysymykset ja vastaukset

Mitä maksuvaihtoehtoja tarjoat?
Voit valita maksutavaksi:
- Korttimaksu (VISA ja MasterCard)
- Faktura (Klarna)
- Maksa erissä (Klarna)
- MobilePay

Onko hintanne ilmoitettu sisältäen arvonlisäveron?
Kyllä, kaikki verkkokaupan hinnat on ilmoitettu sisältäen arvonlisäveron.

Kuinka pitkä toimitusaikasi on?
Toimitus Suomessa kestää 2-3 arkipäivää.

Paljonko toimitus maksaa?
Ilmainen toimitus yli 99 € (muuten 5 €). Yrityksillä on myös mahdollisuus vastaanottaa toimitus suoraan ilmoitettuun osoitteeseen (9 € sis. alv).

Voinko saada avoimen oston tuotteelle?
Tietenkin tarjoamme kaikille tuotteillemme 60 päivän avoimen oston.

Voinko peruuttaa ostokseni?
Asiakkaana sinulla on yleensä 14 päivän palautusoikeus, mutta meillä on aina 60 päivän palautusoikeus. Tämä koskee vain, jos tuote ja pakkaus voidaan palauttaa käytännössä muuttumattomina. Sinulla on oikeus avata pakkaus ja tarkistaa, että tuote toimii. Huomaa, että sinä asiakkaana maksat palautuslähetyksen. Voit halutessasi vastaanottaa meiltä digitaalisen lähetystarran hintaan 8 €. Palautuksen toimituskulut voidaan sitten vähentää palautettavasta summasta.
Kun vaihdat toiseen tuotteeseen, vastaamme palautuksesta.
Jos haluat käyttää palautusoikeuttasi, ota yhteyttä yhteydenottolomakkeellamme saadaksesi lisäohjeita.

Onko minulla takuuta?
Kyllä, tarjoamme kaikille kelloillemme 2 vuoden takuun.

Onko turvallista tehdä ostoksia sinulta?
Kaikki maksupalvelumme ovat sertifioituja ja salattuja, ja ne takaavat, että korttiasi ja henkilötietojasi ei koskaan paljasteta.

En saanut vahvistussähköpostia tilaukseni jälkeen?
Tämä voi johtua useista syistä, tässä ovat yleisimmät:
- Annoit tilauksen yhteydessä väärän sähköpostiosoitteen (lähetä meille sähköpostia, niin autamme sinua).
- Sähköpostiohjelmasi on merkinnyt vahvistussähköpostimme roskapostiksi (tarkista roskapostikoristasi ja poista valinta roskapostiksi).